PENYELESAIAN TELAH DITEMUI! Khusus untuk mereka yang ada masalah kulit kusam, jeragat, & tona tidak sekata. 

Seramai 17,977+ Wanita Di Malaysia Berjaya Putihkan Kulit Mereka

DALAM MASA 5SAAT JERR

Dengan Hanya Sekali Spray Produk Ini…

Tona Kulit Tak Sekata? Kulit Kusam & Kering?

Dah macam-macam cara dicuba? Duit pun dah beribu habis tapi kulit tak jugak-jugak putih..

Tak perlu pening lagi dah lepas ni LeGlowry adaaa.. Sekali spray terus putih dan berseri-seri..

Memperkenalkan Kepada Anda..

LeGlowry Whitening Spray with SPF 50+

Sesuai Untuk Anda Yang Ada Masalah…

Kulit Kusam
Cepat Gelap
Leher Gelap
Gelap Dibawah Lengan
Celah Peha Gelap

Manfaat LeGlowry Whitening Spray..

Siapa Patut Cuba LeGlowry?

Tahan Sehingga 10jam

Sangat sesuai bagi mereka yang berkerja. Dari pergi kerja sehingga balik anda tetap maintain CUN..

Membaiki Kulit

Bukan sekadar mencerah ia juga membaiki kulit yang rosak dan bermasalah. Masalah jeragat dan jerawat, 95% akan selesai.

Sekali Spray Terus Putih

Tak perlu tunggu lama. 5saat je. Sekali spray, gosok gosok terus jadi glowing. Bukan setakat itu je, kulit akan jadi lebih cerah dan gebu.

Tak Bercapuk

Bila muka berpeluh, dia akan jadi lebih glowing. Tak bercapuk jadinya nanti.

Betul Ke Ni? Boleh Percaya Ke?

Jom lihat apa kata pengguna LeGlowry..

Produk Ini Mempunyai Jaminan 

Wang Dikembalikan 100% tanpa banyak soal

Kami sangat percaya bahawa LeGlowry Whitening Spray ini mampu mencerahkan dan mencantikan kulit anda.

Jadi, katakan “YA” untuk anda kembali nampak hebat, cantik dan glowing secara ‘natural’

Sebab itu kami sangat yakin dan sanggup memberi jaminan 100% ini kepada anda

sekiranya produk ini tidak memberi apa-apa perubahan positif dalam masa 7hari..

Order Sekarang, Nanti Barang Sampai Baru Buat Pembayaran

Istimewanya bila order dengan kami, anda tak perlu risau pasal barang anda. Sebab bila barang sampai depan mata anda, anda baru buat pembayaran.

Pilih Pakej Pilihan Anda & klik TEMPAH SEKARANG!

klik ‘tempah sekarang’ untuk membuat belian set 1botol super offer.

klik ‘tempah sekarang’ untuk membuat belian set 2botol super combo.

Soalan Yang Sering Ditanya..

S: Kulit sensitif boleh gunakan?

Produk LeGlowry ni adalah waterbase jadi ianya sesuai untuk semua jenis kulit walaupun kulit sensitif

S: Tak bahaya ke produk ni?

Jangan risau. Produk ini selamat untuk digunakan dan ianya juga telah mendapat kelulusan daripada KKM (no rujukan : NOT200204028K).

S: Lepas pakai akan terus putih ke?

Ye betul tu. Produk ini adalah keberkesanan segera. Namun begitu, produk ini juga akan memberikan kesan berpanjangan jika anda menggunakannya secara kerap (hari-hari).

S: Sekali pakai boleh tahan berapa lama?

Boleh tahan antara 12 ke 24jam.

S: Untuk jerawat & jeragat boleh ke?

Boleh. Tiada masalah. Dalam Le’Glowry ni ada Vitamin C.  Ianya bukan sahaja mencerahkan kulit , bertindak sebagai Antioksidan yang menggalakkan pembentukan kolagen,malah dia juga  Anti penuaan yang merawat jeragat dan tompok hitam. Manakala Vitamin E pula bertindak merawat parut jerawat dan melembapkan kulit

S: Boleh dipakai dekat muka?

Boleh..

S: Sebotol tahan berapa lama?

Ianya boleh digunakan antara 2-3bulan. Bergantung kepada kekerapan menggunanya. Sebotol mengandungi 100ml.

S: Lama-lama pakai dia akan kekal cerah?

Betul tu. Bukan sekadar keberkesanan segera malah ianya juga akan membuatkan kulit anda kekal cerah kerana bahan seperti niacinamide didalam LeGlowry membantu memberikan kecerahan kepada kulit.

S: Kulit sunburn boleh pakai?

Boleh. Ianya mampu mencerahkan semula kulit yang gelap dan juga melindungi kulit daripada sinaran UV yang boleh menggelapkan kulit semula.

S: Boleh digunakan ketika solat?

Produk ini adalah waterbase. Tidak berminyak. Jadi ianya mudah dibasuh.

S: Bila dah order, berapa hari barang akan sampai?

Kebiasaannya proses penghantaran mengambil masa 2-5hari berkerja bergantung kepada lokasi penerima. Sekiranya barang yang dipesan tidak sampai, boleh terus whatsapp atau hubungi kami di talian +6012-438 4393

Dapatkan LeGlowry Sekarang..

All Rights Reserved. Positive Empire Marketing (SSM : IP-0495363-T)

1st Floor, No.4, laluan Kamunting 4, Bandar Kamunting, 34600 Kamunting, Perak.
Tel: +6012 – 438 4393 | Email: wankamal89@gmail.com